Handelsbetingelser
GENERELLE OPLYSNINGER
Revaje
CVR: 34361045
Vesterbrogade 62, 2th
1620 København V
E-mail: info@revaje.dk
PRISER
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
BETALING
Revaje modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK og inkl. moms. Vi tager ikke kortgebyrer.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
-
vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
-
pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
LEVERING
Revaje tilstræber at afsende ordre indenfor 24 timer fra indgåelsens tidspunkt. Vi sender til hele Danmark med GLS. Fragt til pakkeshop er gratis. Hjemmelevering koster 49 kr.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1–3 hverdage efter bestillingen. Der kan forekomme forlænget leveringstid i travle perioder.
REKLAMATIONSRET
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købelovens regler for varekøb, når du handler hos os som forbruger. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Kontakt os inden du returnerer dit produkt, så det foregår nemmest muligt.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Haraldsvej 66D
8960 Randers SØ
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
OBS: Send venligst ikke pakker til denne adresse uanmeldt, men kontakt i stedet vores support for returnering af produkter. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
REFUSION
Hvis der er tale om refusion, bedes du kontakte os, så det aftalte beløb kan overføres.
FORTRYDELSESRET
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter, du har modtaget varen.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan benytte dig af fortrydelsesretten ved at sende os en email til info@revaje.dk.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Skulle du fortryde dit køb, hvor en gratis gave leveres med selve ordren, skal hele ordren returneres.
RETURNERING
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. For at lette ekspeditionstiden må man meget gerne vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.
Ønsker du at sende varen retur til os, kan vi være behjælpelige med label, og vi vil derefter modregne fragtomkostningen ved din tilbagebetaling af købsbeløbet.
Ellers send til:
Haraldsvej 66D
8960 Randers SØ
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
VARENS STAND VED RETURNERING
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.
Med andre ord kan du prøve varen, men hvis den har ekstraordinære brugsmærker eller skader, betragtes den som brugt. Det betyder, at du ved fortrydelse kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi ved modtagelsen.
TILBAGEBETALING
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne i købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtagen ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste standardlevering, vi tilbyder). Tilbagebetaling sker uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning.
Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, eller du har fremlagt dokumentation for returnering.
KLAGEMULIGHEDER
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@revaje.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Her skal du oplyse vores e-mail adresse: info@revaje.dk
PERSONDATAPOLITIK
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Revaje og opbevares i fem år, hvorefter de slettes.
Vi samarbejder med en række virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige for Revaje er Revaje.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine data behandles i strid med lovgivningen.
Du kan skrive til os på: info@revaje.dk